بازی های رایانه ای AA77
Post Thumbnail

اکثر افرادی که به بازیهای کامپیوتری علاقمند هستند با نام همسایه جهنمی آشنا هستند . این بازی بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سنی خاصی نبوده و نیست و تمامی افراد در سنین مختلف میتوانند از این بازی شاد و خنده دار و بسیار مفرح استفاده کنند . داستان بازی در این خلاصه میشود که شما در بازی در نقش همسایه مردم آزار ظاهر میشوید و باید هر چه در توان دارید به کار گیرید تا همسایه بدبختتان را اذیت کنید و عصبانیش کنید و در برید…

سایت پارسی گیم برای شما مجموعه بی نظیر بازی Neighbours From Hell رو که کم حجم ترین نسخه های این بازی موجود در اینترنت هستند رو جمع آوری کرده و تست شده و بدون مشکل در اختیارتون قرار گذاشته است.

pas دانلود مجموعه کم حجم بازی همسایه جهنمی 6 5 4 3 2 1 پسورد فایل فشرده : www.par30game.ir ( پسورد را تایپ کنید )

 


           
دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ::
Amin AA77

مجموعه بازی های سیمز ، همواره مورد توجه بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. همواره افزونه هایی برای این بازی عرضه می شود که هر کدام مربوط به موضوع مشخصی می شوند. این بار ، افزونه Town Life Stuff عرضه شد که مربوط به زندگی شهری و وقایعی که در یک زندگی روزانه در شهر برای شما اتفاق می افتد می باشد. آیا شخصیت سیمز شما کتاب خوانی را دوست دارد ؟ برای او یک کتابخانه بسازید تا کتاب های خود را در آن قرار دهد و با همسایه های خود آن ها را به اشتراک بگذارد ! اگر می خواهید شخصیت سیمز خود را به بدن سازی ببرید و با تردمیل ، وزنه های بدن سازی و … اندامی متناسب و ورزشکاری داشته باشید . استایل های موی جدیدی در این نسخه افزوده شده اند ، به همراه رفتن به مدرسه ، رفتن به کافی شاپ و …  . به طور کلی هر آنچه در زندگی روزمره شهری شاهد آن هستیم در این پکیج وجود دارد.http://www.up.sibdownload.com/images/0parhhylx5z64csfncc.jpg   دانلود در ادامه مطلب  با لینک مدیافایر

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

stronghold3 cover small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

 

 

به دلیل ایجاد ویژگی تغییر آب و هوا، ما حتی شاهد جنگ در نیمه شب هستیم و اگر به اندازه کافی سرباز برای کشیک در مواقع ضروری در اختیار نداشته باشید قطعاً کارتان ساخته است. علاوه بر اینکه دشمن می تواند به شما حمله کند، شما هم می توانید در شب و در تاریکی به حمله بپردازید. اکنون قطعاً این سوال در ذهن شما پیش می آید که چگونه در شب، آن هم در قرن ۱۱ام می توان بدون نور جنگید؟ پاسخ این است که سربازانی را می توانید در اختیار داشته باشید که مشعل های نور را با خود حمل می کنند که قطعاً جنگ بدون آنها حتی در شب یک خودکشی محض است.

همواره نباید در بازی دشمنان خود را فقط خارج از قلعه و کشورهای دیگر فرض کنید بلکه دشمن در خود قلعه نیز وجود دارد و ممکن است خود شما آنرا بوجود بیاورید. اگر شما پادشاه سنگ دلی باشید که فقط به فکر خود است و ثروت خود را افزایش می دهد و در عین حال مردم خود را در فقر و بی غذایی قرار می دهد و مدام از آنها کار می کشد، دلیلی ندارد که مردم علیه شما شورش نکنند، بنابراین در این قسمت باید به فکر همان نوار معروف شادی مردم باشید در غیر این صورت باید دست به سرکوب داخلی بزنید!
در بخش آنلاین بازی، بازیبازها می توانند یک داستان تازه با لوکیشن های تازه درست کنند و آنرا برای دانلود و استفاده دیگران به اشتراک بگذارند. این قابلیت به اعتقاد بنده بسیار خوب و قوی است و افراد زیادی قطعاً به طرف آن جذب می شوند. یکی دیگر از قابلیت های بخش آنلاین بازی استفاده از Google Earth برای پیدا کردن یک فرد در هر جای این کره خاکی که در حال انجام این بازی است می باشد که می توان آنرا از این طریق انتخاب و با او بازی کرد، حتی ممکن است آن فرد در شهر و خیابان شما باشد!
به طور کلی گرافیک سری Stronghold همواره دارای سطحی نسبتاً معمولی بوده اما بسیاری از بازیبازها و هواداران این سری در هر نسخه انتظار گرافیکی متنوع را داشتند ولی به هر دلیلی این اتفاق روی نمیداد اما S3 نسبت به نسخه های قبل پیشرفت بسیار چشمگیری در بخش گرافیک خواهد داشت و می توان این نسخه را بهترین نسخه در بخش گرافیک دانست. این نسخه از Havok Engine استفاده می کند. همانطور که از نام این موتور آشنا پیداست، فیزیک در بازی فوق العاده است و تاکنون در این سری این چنین نبوده است.
ساختن و بنا کردن در Stronghold 3 آسان خواهد بود ولی بدان معنی نیست که کامل نباشد بلکه سازندگان قول داده اند در کنار آسان بودن، سرعت بنا سازی را افزایش دهند و بتواند به راحتی با بازیباز ارتباط برقرار کند و مانند نسخه های قبل کامل باشد. به لطف استفاده از موتور Havok ما می توانیم شاهد بهبود وسیع گرافیکی بازی به ویژه در بخش فیزیک باشیم به طوریکه مثلاً در این نسخه نحوه مردن، افتادن از ارتفاع (از روی دیوار قلعه)، ریزش قلعه ها و حرکات مردم فوق العاده زیبا به نظر می رسد و التبه به مراتب متفاوت با نسخه های قبلی می باشد.

 

بازی از ۴ حالت صبح، روز، غروب و شب بهره می برد که به هر چه زیباتر کردن آن می افزاید. برای اولین بار در این نسخه باران و رعد و برق نیز وجود دارد و همچنین وجود باد که باعث ایجاد موج و تکان خورد درختان و گلها و … می شود نیز در بازی قابل مشاهده است. همچنین در طی جنگ، گرد و غبار از زمین بلند می شود که به هرچه واقعی تر کردن بازی کمک خواهد کرد.
قطعاً دیدن یک صورت و بدن یکسان برای تمام کارگر از صنفی در نسخه های قبلی بازی برای بسیاری از شما بسیار عذاب آور بود، مثلاً تمام کارگران معدن به یک شکل بودند، اما در این نسخه با مدلهای بیشتر از چهره ها روبرو هستیم که کمی از یکنواختی بازی می کاهد. علاوه بر این تمام ادوات جنگی در بازی نیز از اول ساخته شده است که از تصاویری که از بازی منتشر شده مشاهده می شود که از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند و بسیار زیبا و البته با دقت طراحی شده اند.

 

منبع توضیحات: وبسایت گیمرز لند

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Dual Core CPU – 2.0GHZ
Operating System: Windows® XP SP3/ Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Video: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 5 GB Free

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Operating System: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Video: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 5 GB Free

 

تصاویری از محیط بازی:

stronghold3 01 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC stronghold3 02 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

stronghold3 03 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC stronghold3 04 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

stronghold3 05 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC stronghold3 06 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Dr.Pills تمام تلاش خود را انجام می دهد تا دارویی اختراع کند و برای همیشه در مقابل ویروس ها در امان بماند. در این بازی شما باید به این دکتر وظیفه شناس کمک کنید تا خیلی سریع قرصی برای مقابله با این ویروس خطرناک که به سرعت در حال گسترش است، بسازد. با ساختن قرص ها توانایی مقابله با ویروس ها افزایش داده تا بتواند به هیچ ویروسی آلوده نشود. محیط گرافیکی این بازی بسیار زیبا و رنگارنگ طراحی شده و افکت های صوتی جالب و خنده داری نیز در بازی گنجانده شده است که باعث می شود تا شما کاربران عزیز دانلودها از بازی لذت بیشتری ببرید.

 

Dr Pills Cover بازی بسیار زیبا و جذاب دکتر قرص Dr.Pills 1.0

 

 

ویژگی های بازی Dr.Pills:
- موزیک جذاب در حین بازی و سرگرم کننده و لذت بخش
-مراحل مختلف و محیط گرافیکی زیبا
- بازی کردن در سه وضعیت و سرعت بالا
- کمک به دکتر در اختراع یک قرص مفید
- و …

      دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Time Machine: Rogue Pilot را برای شما عزیزان در دانلودها معرفی می کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Time Machine: Rogue Pilot دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و زیبایی می باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Time Machine دانلود بازی Time Machine: Rogue Pilot برای PC


دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77
دانلود بازی جدید Global Ops Commando Libya

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , MediaFire,Rapidshare



نام بازی: Global Ops  Commando Libya
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 3st Person
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: bitComposer
حمایت توسط : Spectral Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Global Ops Commando Libya عنوان یکی از بهترین و جدیدترین بازی های به سبک اکشن بوده که در اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی bitComposer منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Spectral Games ساخته شده است.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی زیبا دارم.لیبی در طول گذر زمان و تاریخچه ی نداشته ی خود مشهور به دولت های بی ثبات است. لیبی به طور سنتی به سه منطقه اصلی به نام‌های «اقلیم طرابلس»، «فزّان» و «بَرقه» بخش می‌شود که این سه منطقه در زبان‌های غربی به ترتیب Tripolitania و Fezzan و Cyrenaica نامیده می‌شوند. جنگ مداوم مدنی و درگیری های نظامی این کشور را احاطه کرده است.بازی Global Ops - Commando Libya یک بازی اکشن ویدویی بوده که به جد میتوانم بگویم یکی از بهترین های اکشن امسال خواهد بود.گیمر در این بازی در نقش یکی از فرماندهان گروه بین المللی بوده و وظیفه دارد تا با شورشیان داخلی و اختلالگران مبارزه کنید.در یک جمله آرامش را به لیبی برگردانید.انواع و اقسام سلاح های پیشرفته در این بازی به نمایش گذاشته میشود.

دانلود رایگان بازی Global Ops - Commando Libya به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
 برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا  isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی  کنید.
9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید
10-چنان چه هنگام دانلود کردن یک فایل با ارور 503 Service Temporarily Unavailable مواجه شدید : تعداد دانلود همزمان شما از میهن دانلود بیش از حد مجاز میباشد .ابتدا دانلود های قبلی خود را تکمیل کنید و سپس به دانلود لینکی که این ارور را داده است بپردازید .
11-چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور c++ مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime
 را نصب کنید .
12-فایل های با پسوند arc  پسوند یک نوع فایل فشرده میباشد که با نرم افزار WinAce قابل اجرا میباشند.
13-فایل های با پسوند mdf دارای یک فایل همراه با پسوند mds هستند.این فایل های مربوط به ایمیج میشود. این ایمیج مربوط به برنامه Alcohol 120% است.پیشنهاد میشود از برنامه Daemon Tools برای باز کردن و اجرا کردن این نوع ایمیج استفاده کنید.


System Requirements:
Operating System: - Windows XP / Vista / 7
CPU: - Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or AMD X2
RAM: - 2GB
Video Card: - ATI / NVIDIA graphics cards from ATI / NVidia graphics card with 512 MB ​​of video memory and Direct X 9.0c and Shader Model 4.0 support (ATI Radeon HD 3800 Series, NVIDIA GeForce GTX250)
Sound Card: - compatible with DirectX 9.0c
Hard disk space: - 6 GB

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

 

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی  NBA  کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش  My Player  , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی  برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم  Rookie Showcase  میروید . این رویداد که در Madison Square Garden  روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو  را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در  Draft  معلوم خواهد کرد. ادامه توضیحات بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

nba2k12 cover small دانلود بازی NBA 2K12 برای PC

 

 

شما در ۲K12 می تونین تا ریال آخر با تیم ها مذاکره کنین . البته این رو هم بگم شما ابتدا با قرارداد  rookie  به تیمتون منتقل میشید  و این قرارداد هم زیاد مهم نیست . شما باید آنقدر برای تیمتون بازی کنین و پیشرفت کنین که مورد توجه مربی خودتون و دیگر تیم ها شوید . انجاست که بهتون پیشنهاد یه قرارداد واقعی می دن !!!
در ابتدا تیم های متقاضی شما پیشنهاد های خودشونو ارائه می دهند . می توانید آن را قبول یا رد کنید یا سر مبلغ قرارداد و دستمزد با آنها چک و چانه بزنید
البته شما هم باید حدود خودتونو بشناسید . اگر دستمزد بالا بخواهید و مذاکرات طولانی بشه تیم ها به راحتی از جذب شما منصرف میشن پس هر حرکتی که در بازار نقل و انتقالات انجام می دهید , بدونید چیه !!
هر ۱۴ روز تیم حقوق شما رو پرداخت می کنه . با این پول شما می توانید انواع  upgrade  ها را برای خودتون خریداری کنین . همچنین با این پول می توانید انواع  Signature هارو بخرین مانند (  Kobe’s jumper, Jordan’s dunk package, etc.) ) . همچنین می توانید برای بالا بردن شهرت خودتون  در باشگاه های بسکتبال محلی حضور یابید و با هواداران بیشتر وقت صرف کنید!!! کلا خیلی کار ها میشه کرد که برای آینده حرفه ایتون هم بسیار مهمه , پس سعی کنین قراردادی ببندید که تا آخرین تومنش بتونین ازش استفاده ببرین
خوب پول هم که به جیب زدیم و پیشرفت هم کردیم ولی حالا هدف این کارا چیه ؟ آیا واقعا تمومه ؟ آیا مد  My Player  فقط اینه که یه بازیکن بسازی و باهاش بازی کنی …!!!
امسال کمپانی  2k برای جذاب تر شدن بازی  “ Hall of the fame “  نیز در بازی قرار داده . جایی که  می توانید نام تمام اسطوره های  NBA  را در اون پیدا کنید  . البته فکر نکنید برای رسیدن به این افتخار راه آسونی در پیش رو دارید . شما در طول دوران بازیتون , با توجه به سبک و پست بازیتون ۱۵ تا هدف دارید   که برای ورود به  Hall of the fame  باید ۱۰ تاب اونها رو انجام بدید . مثلا این اهداف شامل  MVP  شدن یا کسب ۲۰٫۰۰۰ هزار امتیاز  می باشد که با انجام هر کدوم , به مراسم با شکوه نام بردن اسمتون در  Hall of the Fame  می رسید
هنوز تموم نشده . فکر نکنید که یه مراسم معمولی براتون می گیرند بلکه شما باید بر روی سن برای تمامی مردم آمریکا سخنرانی کنید . می تونید از والدین ,دوستان و هم تیمی هایتان تشکر کنید یا از ویژه گی های فردی خودتون برای حاظرین بگید یا می توانید از هواداران برای تمامی حمایت هاشان در دوران حرفه ایتان قدر دانی کنید  . تمامی مواردی که در این سخنرانی می گویید همه با توجه به حالات و رفتار های شما در دوران حرفه ایتان می باشد
به هر حال شما آزادید تا انچه را که صلاح می دونید در آنجا به سخن بیاورید چون این قراره که آخرین باشه
خوب ما حالا آنقدر از این بازی تعریف می کنیم شاید با خودتون بگید که .. ما وقت نمی کنیم بشینیم هر فصل و تک تک بازی هارو بازی کنیم !!!
اصلا نگران نباشید چون کمپانی  2Kحالتی را به نام " Play Next Key Game “  در بازی قرار داده که این امکان را به گیمر می دهد تا فقط بازی های مهم را انجام دهد . بازی های از قبیل مصاف های رو در رو یا بازی هایی که در سرنوشت  play-off  تاثیر دارند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Pentium IV 2 GHz or equivalent
1 GB of RAM
256 MB video card with Pixel Shader 2.0
The latest version of DirectX 9.0c
Microsoft Windows XP Service Pack 2
5,3 GB free hard disk space and at least 1 GB of free space to store

 

سیستم پیشنهادی:

Pentium IV 2,4 GHz or equivalent
1,5 GB RAM
256 MB video card with Pixel Shader 2.0
Microsoft Windows Vista Service Pack 1
5,3 GB free hard disk space and at least 1 GB of free space to store

 

  

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 

سبک آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) روند رو به رشدی را در بازی های کامپیوتری سپری کرده و کم کم به یک سوژه جالب برای بسیاری از بازی ها تبدیل شده است. سبکی که بازیکنان در آن به محیط هایی می روند که همه چیز رو به نابودی است. عنوان هایی مانند Fallout ،Borderlands ،Resistance و METRO 2033 یا حتی سری بازی های Gears of War را می توان پیشتاز در این سبک دانست. اما امسال، سالی است که بازی RAGE معنای واقعی یک عنوان آخرالزمانی را به تمام بازیکنان می فهماند. بازی RAGE در سیاره ای به نام Apophis در جریان است که بازیکنان در آن اتفاقات و آشوب های مختلفی را پشت سر می گذارند. انسان ها به این سیاره پا گذاشته اند، چرا که اینجا شبیه ترین محل به زمین است. نکته مهم اینجاست که محیط های این سیاره به شدت تخریب ناپذیر هستند و به همین دلیل انسان ها تکنولوژی هایشان را در داخل کوه ها و مکان های مرتفع این سیاره بنا نهاده اند. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی در اقامتگاهش در حال چرت زدن است و به شکلی عجیب از خواب می پرد. او تلوتلو خوران شروع به حرکت می کند. چشمانش به زمینی سوخته و بایر می افتد و به یکباره خودش را در محیط بازی تنها و بی کس می بینید. بازی اینگونه طراحی شده که بازیکنان در این لحظه احساس کنند که در سیاره خودشان نقش بیگانه را دارند. شخصیت بازی حرکت می کند و به آسمانی نگاه می کند که سازندگان بازی، آن را تا حد بسیار زیادی به آسمان واقعی شبیه کرده اند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

 

rage cover small دانلود بازی Rage برای PC

 

 

آسمان آنقدر زیبا کار شده که هر کسی را جذب خودش می کند. آسمانی که با ابرهایی حجم دار تشکیل شده و پرندگان در آن پرواز می کنند. پس از سپری کردن لحظاتی کوتاه در محیط بازی، شخصیت بازی توسط گروهی از بازماندگان انسان ها روبوده می شود و اینجاست که بازی مرحله ای به نام Ensued را معرفی می کند. بازیکن به مکان های متفاوتی می رود که به نظر می رسد در اختیار نیروهای دشمن باشند. همه چیز (از درمانگاه گرفته تا جای خرید و فروش سلاح) در این مکان ها به چشم می خورند. اولین مرحله، یکی از خطرناک ترین مراحل بازی RAGE خواهد بود که بازیکنان در آن وارد قلمرو گروه Ghost Clan خواهند شد.

جزئیات به کار رفته برای طراحی محیط بازی به قدری زیاد بودند که همه بازیکنان را میخکوب کرده بودند. محیط های بازی آنقدر عالی از کار درآمده اند که نیازی به تعریف کردن از آن ها نیست. این مکان ها، کاملاً غم زده و مصیبت بار طراحی شده اند و یکی از چیزهایی که توجه بازیکنان را به خودش جلب می کرد، طراحی یک موجود شاخکدار روی دیوار بود که به صورت کودکانه ای طراحی شده بود. همچنان که سفر بازیکنان به داخل قلمرو Ghost Clan پیش می رود، بازیکنان با جنازه های پوسیده ای روبرو شدند که به شکلی خاص در محیط بازی قرار گرفته اند. اینکه چه اتفاقی در بازی رخ داده، مشخص نیست. دومین گروهی که در بازی پدیدار شدند، The Wasted نام داشتند. گروهی که اکثر افراد آن مست هستند و به نظر بقایایی از United Kingdom در این بازی هستند.

آن ها با لهجه صحبت می کنند و یک پرچم پیاز را روی خودشان خالکوبی کرده اند. در حقیقت افراد ورزیده و آکروباتبازی که در گروه Ghost دیده می شوند، از گروه Wasted هستند. بازیکن با یکی از اعضای Wastedها درگیر می شود و پس از نابودی آن، متوجه می شود که آن ها بسیار بزدل و ترسو هستند و پس از شکست، سریع فرار می کنند. در این زمان افراد گروه Ghost همچنان بی رحم و وحشی به نظر می رسند. سازندگان برای به نمایش درآوردن این بازی، یک دموی هفت ساعته را آماده کرده بودند که بازیکنان در آن با آیتم های مختلف و قسمت های گوناگون برخورد می کردند که در بازی جمع آوری می شوند. این آیتم ها شما را دارای مهارت های خاصی می کنند.

آیتم های خاصی در بازی وجود دارند که بیشتر شامل تکنولوژی های جدیدی می شوند که در این سیاره به وجود آمده اند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این آیتم ها ارزش خاصی ندارند و بیشتر برای بازیکنان یک درآمدزایی کوچک به حساب می آیند. حتی برخی از آیتم ها را می توان با هم ترکیب کرد و سلاح یا وسیله جدیدی را خلق کرد. از قسمت های هیجان انگیز بازی توپخانه هایی هستند که در بازی قرار دارند. این توپخانه ها دارای مهمات مختلفی هستند که از بین آن ها می توان به توپ های آتشین یا توپ هایی اشاره کرد که باعث کنترل حافظه دشمنان می شود. توپ های کنترل حافظه، راه حل خوبی برای پیروزی در برخی از مبارزه ها خواهند بود. نیروهایی که شما آن ها را کنترل می کنید، می توانند جلوی نیروهای دشمن را بگیرند.

در نمایش های قبلی، سازندگان به این موضوع اشاره کردند که استفاده از وسایل نقلیه، نقش مهمی در گیم پلی بازی RAGE ایفا می کنند. می توان از یک موتور چهار چرخ در بازی استفاده کرد و رفته رفته آن را به یک Buggy ارتقاء داد. برای گشت و گذار در محیط بازی حتماً به وسایل نقلیه نیاز خواهید داشت. حتی با این وسایل نقلیه باید در مسابقه های متعددی شرکت کرد و در آن ها پیروز شد. شرکت در این مسابقه ها و پیروزی در آن ها باعث می شود که بتوانید وسیله نقلیه خود را تقویت کنید و به آن سلاح های مختلفی اضافه کنید. سیستم مبارزه ای بازی در زمان راندن وسایل نقلیه عالی از کار درآمده و تنوع خوبی در گیم پلی بازی ایجاد کرده است. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که گشت و گذار با پای پیاده در بازی نیز باعث می شود که با قسمت های مختلفی از محیط آشنا شوید و بسیاری از زیبایی های بازی را مشاهده کنید. در کل می توان گفت که RAGE دارای یک سبک خاص است و محیطی با فرهنگ کاملاً مستقل را خلق کرده است

منبع:پردیس گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win XP SP3, Vista, Win 7
Processor: Intel Core 2 Duo or Equivalent AMD
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 25GB
Video Card: GeForce 8800, Radeon HD 4200

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Win XP SP3, Vista, Win 7
Processor: Intel Core 2 Quad or Equivalent AMD
Memory: 4GB
Hard Disk Space: 25GB
Video Card: GeForce 9800 GTX, ATI Radeon HD 5550

 


   دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

حتما شما هم نام سوپر ماریو را شنیده اید، شخصیت دوست داشتنی بازی های کلاسیک و قدیمی… هم اکنون می توانید نسخه جدید این بازی بسیار زیبا را که دارای حجم بسیار مناسبی می باشد را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. این بازی مخصوص ویندوز می باشد.

 

Super Mario Bombastic بازی فوق العاده زیبای Super Mario Bombastic 1.0

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

fifa 12 pc cover small دانلود بازی FIFA 12 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU:
Intel Core 2 Duo at 1.8 GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 5400+
RAM:
1 GB XP, 2 GB Vista/7
HDD:
6.5 GB free disk space
Graphics:
256 MB Graphics Memory
Sound Card:
DirectX 9 Compatible
DirectX:
Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU:
Core 2 Duo E6750 2.66GHz / Athlon II X2 245e
RAM:
3 GB XP, 4 GB Vista/7
HDD:
6.5 GB free disk space
Graphics:
512 MB Graphics Memory (GeForce GTS 240 or Radeon HD 3870)
Sound Card:
DirectX 9 Compatible
DirectX:
Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

fifa 12 screenshot 02 small دانلود بازی FIFA 12 برای PC fifa 12 screenshot 01 small دانلود بازی FIFA 12 برای PC

fifa 12 screenshot 04 small دانلود بازی FIFA 12 برای PC fifa 12 screenshot 03 small دانلود بازی FIFA 12 برای PC

fifa 12 screenshot 06 small دانلود بازی FIFA 12 برای PC fifa 12 screenshot 05 small دانلود بازی FIFA 12 برای PC

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 

دانلود Guerrilla Bob 2011 - بازی باب چریکی

بازی Guerrilla Bob توسط کمپانی Angry Mob Games ساخته و منتشر شده است. در این بازی شما نقش یک کماندو چریکی را ایفا خواهید کرد که باید به دزدان و شروران حمله کرده و آنها را نابود کند و از همین راه پول به دست آورید و به دارایی ها و اموال خود بیافزایید. با  این درآمد قادر به خرید خانه، مغازه، فروشگاه و... در سطح شهرخواهید بود و با این کار ثروت عظیمی را برای خود کسب می کنید. بازی آمیخته با سبک طنز می باشد و صحنه هایی خنده دار و زیبا را مشاهده خواهید کرد. وجود انواع اسلحه های سبک و سنگین و دیگر ابزار آلات جنگ مانند چاقو باعث شده است تا شما از اجرای بازی و سبک مبارزه ای آن احساس خستگی نکنید.

ویژگی های بازی Guerrilla Bob 2011:
- بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده
- محیط گرافیکی زیبا
- سلاح های متنوع
- مناطق مختلف

سیستم مورد نیاز

- Operating System: Windows 7, Vista, and XP
- Processor: Pentium 3 - 800MHz or better
- DirectX 9.0c
- RAM: 512MB
- Video Card RAM: 64MB

مشخصات

شرکت سازنده: Angry Mob Games
حجم فایل: 42.91 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/7/5
امتیاز:

راهنمای نصب

1 - فایل Click Me.reg را اجرا کنید.
2 - فایل setup.exe را اجرا کنید.
3 - به منظور اجرای بازی فایل GuerrillaBob.exe را از پوشه ای که به نام Guerrilla Bob ایجاد شده است، اجرا کنید.

 



           
چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Here’s the CloneDVD of the game “FIFA 12″. Wait for the Crack to play Career Mode , For now you can play Exhibition Mode Check Notes Section of the NFO for more Info…FIFA Soccer 12 brings to the pitch a new game-changing Player Impact Engine, which is a physics engine built to deliver real-world physicality in every interaction on the pitch.

Description:
FIFA Soccer 12 brings to the pitch the game-changing new Player Impact Engine, a physics engine built to deliver real-world physicality in every interaction on the pitch. Revolutionary gameplay innovations inspired by the real-world of soccer make FIFA Soccer 12 deeper and more engaging. All-new Precision Dribbling delivers a higher fidelity of touch on the ball for attacking players, while Tactical Defending fundamentally changes the approach to defending by placing equal importance on positioning, intercepting passes and tackling. Plus, CPU players have been infused with Pro Player Intelligence, the next generation of player intelligence and performance. Stay tuned for more features to be announced in the coming months.

Features:

  • Tactical Defending – Fundamental changes to the approach of defending places equal importance on positioning, intercepting passes and tackling at the right moment. Tactics and timing are crucial.
  • Precision Dribbling – Enjoy new ways to take on opponents, more time on the ball, and complete control of the pace of the game. Utilize close dribble touches in tight spaces, on the wings, and to fend off opponents.
  • Online Friendlies – Play your friends in 10 game seasons and prove who is the best. Earn the most points each season to hoist the trophy, and then start all over again the next season to try to defend your title.
  • FIFA Ultimate Team – Now available for the first time at launch and on disc! Build your Ultimate Team from the best football stars in the massive FIFA Ultimate Team online community.
  • Complete Authenticity – Over 500 officially licensed clubs and more than 15,000 players.
  • All-New Career Mode – Now driven by the same drama, storylines and emotion as the real world game, users will face more decisions and factors than ever before. Evaluation logic has been improved to reflect a player?s true value, and the excitement of Transfer Deadline day has been expanded.
  • EA SPORTS Football Club – For the first time ever, everything within FIFA 12, is measured in a meaningful way. Earn experience points and level up to build your status. Gamers will relive crucial real-world football events through regular challenges so that FIFA 12 will look, feel and play like the real-world season.
  • Player Impact Engine – The new physics engine is built to deliver real-world physicality in every interaction on the pitch. Experience an infinite variety of outcomes in every contact. Players feel more resilient on the ball, push and pull during the fight for possession, preserving their natural momentum.

Publisher: EA
Developer: EA Sports
Genre: Sport, Soccer

Release name: FIFA.12-P2P
Size: 7.6 GB
Links: HomepageiGNGamespotGametrailersNFO

Download: FiLESONiC (2 split)  – FiLESERVEWupload (Split)

Direct download: FIFA 12 CLONEDVD-P2P

 



           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

 

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

 

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 

منبع توضیحات: فارس فروم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit)
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 SP1 (32/64 bit)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 2.4Ghz or Athlon II X4 620 2.6Ghz
Memory: 2GB for XP / Vista / 7
Graphics: 512 MB DirectX compliant, Shader 4.0 enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

تصاویری از محیط بازی:

driver san francisco 01 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 02 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 03 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 04 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 05 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 06 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

source دانلود بازی Driver San Francisco برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.حال به فولدر UPDATE مراجعه کرده و فایل مربوطه در این فولدر را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر SKIDROW مراجعه نموده و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر بروید:

C:UsersUSERNAMEAppDataLocalUbisoft Game Launcher

دقت کنید که USERNAME نام کاربری ویندوز شما می باشد ، حال در این فولدر ، فایل settings.yml را پاک کنید. سپس به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Driver San Francisco برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۲ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Driver San Francisco برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

 



           
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77



بعد از مدتها انتظار بالاخره آخرین و کاملترین و همچنین جدیدترین نسحه دمو(ورژن ۲) بازی جدید و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2012 به دنیای بازی های رایانه ای عرضه شد که همچون همیشه انتظار یک بازی فوق العاد ه را از شرکت Konami را میتوان انتظار داشت . به گفته این شرکت این آخرین نسخه آزمایشی می باشد و بازی اصلی در مهر ماه ارائه خواهد شد.در این نسخه که دومین نسخه دمو از این بازی می باشد بسیاری از باگ های ورژن قبل برطرف گردیده که از جمله آن ها می توان به ضعف دروازه بان ها روی شوت های از راه دور و همچنین هوش مصنوعی بازیکنان به خصوص در دفاع اشاره کردکه گل زدن را بسیار سخت تر می کند.

 

لیست برخی تیم های اضافه شده در این نسخه:

Tottenham Hotspur;
- Bayern Munich;
- Inter Milan;
- Rangers;
- Club America;
- Internacional

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

- Operating System: Microsoft Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP1) / Windows 7
Processor: Pentium 4 2.5 GHz or equivalent Athlon performance
Video Card: NVIDIA GeForce FX or ATI Radeon 9700 128MB with support for Pixel Shader 2.0
Memory: 1 GB
Sound Card: Sound Card compatible with DirectX 9.0c
Hard disk: 8 GB

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:pes2012 demo 2,pes2012 دمو دوم, ::
Amin AA77

deus ex دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011

 

دانلود بازی استثنایی و مهیج Deus Ex Human Revolution برای سیستم های PC. داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند. این کمپانی بزرگ که رییس آن فردی است به نام David Sarif ، قصد در انجام تغییراتی روی روحیه و قوای بشر دارد و بیشتر قاصد است تا بشر را به واسطه ی ابزار مصنوعی آن زمان ، قوی و نامحدود جلوه دهد. شاید پیام کلی داستان Human Revolution این است که دنیا در حال رفتن به ناکجا آباد است ! انسان ها در آینده بسیار حریص تر از حال خواهند شد و همین دستیابی به تکنولوژی و مدرنیزه شدن دنیا ، موجب اختلاف میان انسان ها شده و هر قشر ، علیه قشری دیگر دست به انقلاب می زند. گیم پلی Deus Ex: Human Revolution تنها بر اساس مود تک نفره یا Single Player بنا شده است. سازنده سعی دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی ساخت این مود قرار دهد و آن را به نحو احسن پدید آورد. در ادامه به معرفی برخی قابلیت ها و ویژگی های مود Single Player خواهیم پرداخت. شاید نتوان این عنوان را یک بازی FPS و یا بازی نقش آفرینی کامل دانست ، اگر Deus Ex: Human Revolution را بازی دو سبکی بدانیم درست تر است. گیم پلی بازی در یک نگاه بسیار تاکتیکی و داینامیک تر از بازی های هم سبک پدید آورده شده است. بازیکن قادر است با استفاده از چندین حالت بازی را انجام دهد که بهترین و جذاب ترین این حالت ها ، مخفی کاری است که در اینجا کارهای Adam شباهت بسیاری به اعمال Sam Fisher در سری بازی های Splinter Cell دارد و گویا از حرکات وی الهام گرفته شده است. یکی از کارامدترین قابلیت ها در این حالت ، سیستم کاور گیری است که با توجه به چندین دمویی که تا به حال از بازی دیدیم می شود ادعا کرد که بسیار عالی طراحی شده است.

 

پ.ن: دوستان این بازی نسخه تقریبا معتبریه سعی کردم روی سایت نگذارم این بازی رو تا یه نسخه کاملا معتبر بیاد ولی اینطور که معلومه نسخه معتبری در کار نخواهد بود اینطور که از اخبار معلومه به گروه های کرکری پول داده شده تا بازی رو کرک نکنن (گروه های معروف) ولی دوستان اصرار کردن ایمیل و کامنت بالاخره تسلیم تصمیم دوستان شدیم و این نسخه روی ۷۰-۸۰% سیستم ها جواب میده طبق دستورالعملی که گذاشته شده توی فایل بازی پیش برید تا بازی درست اجرا شه مثل همیشه وسایل مورد نیاز برای اجرای بازی! یعنی: درایور نهایی کارت گرافیک ، ویندوز سالم ، آخرین دایرکت ایکس و  . . . فراموش نشه.

 

پ.ن ۲: دوستان بعضی ها توی کامنت ها گفتن که شما گفتی نسخه کامل نیست. دوستان من نگفتم نسخه کامل نیست توجه کنید گفتم  کرک معتبر نیست نه خود بازی. بازی مشکلی نداره دقت کنن دوستان نظرات غلط ممکنه ذهن بازدیدکننده ها رو منحرف کنن

 

 

 

 

favicon دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011 دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

Download دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011 دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

Size دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011حجم فایل : ۶٫۳۴ گیگابایت

Password دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011 پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

Home دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011 به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود



           
سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, ::
Amin AA77


 

دانلود دمو بازی PES 2012

 

 PES 2012 Demo

انتظارها به پایان رسید! سرانجام دقایقی پیش ، دموی بازی فوق العاده زیبا و محبوب PES 2012 عرضه شد! طبق گفته های رئیس شرکت کونامی ، این بازی ۲ دمو خواهد داشت که یکی امروز عرضه شد و دیگری در اوایل/اواسط ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. شما برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی می توانید این دمو را دریافت کنید و منتظر نسخه رسمی بازی از همین وبسایت باشید.این بار کونامی ۲ نسخه دمو از بازی را عرضه خواهد کرد . نسخه شماره ۱ که در همین پست موجود می باشد برای آشنایی کاربران با محیط بازی و گزارش مشکلات احتمالی که در بازی وجود خواهد داشت می باشد. نسخه دمو شماره ۲ که در اواسط سپتامیر عرضه می شود ، نسخه نهایی بازی بوده که برای معرفی بازی به طرفداران این بازی در سرتاسر دنیا معرفی می شود. در این نسخه ۶ تیم برای بازی کردن وجود دارد. تیم ها عبارتند از: منچستر یونایتد ، آ .ث میلان ، پورتو ، ناپولی ، سانتوس و پانارول. مدت زمان بازی برای شما ، بازی هایی با مدت زمان ۱۰ دقیقه می باشد. این بازی به گفته خود مسئولین از یک موتور گرافیکی جدید بهره می برد و گفته می شود که این نسخه احیایی برای سری PES می باشد، از امکانات تغییر یافته در این نسخه می توان به سیستم cursor switching (تعویض مکان) بازی اشاره کرد، همچنین The Champions League و Europa League دوباره در این نسخه قرار داده شده اند. کونامی اعلام کرده است که این بازی حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی به نقل از شرکت سازنده بازی ، ۲۲مهر ماه خواهد بود. شما از هم اکنون می توانید دموی این بازی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت راحت دانلود دریافت نمایید.

|دمو شماره ۱ بازی |

 

 


نام بازی: PES 2012 Demo
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: ۲۰۱۱
نوع فایل : فایل نصبی
زبان:  English
ناشر: KONAMI
درجه بندی سنی :
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : نیاز نیست
حجم بازی : ۱ گیگابایت
 طریقه فعالسازی :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- بازی نیاز به هیچ گونه کرک نداشته و به حالت Demo می باشد.

 

 

دانلود دمو بازی PES 2012 دانلود مستقیم PES 2012   با حجم ۱۱۰۰ مگابایت

پارت ۱ - پارت ۲

دانلود دمو بازی PES 2012 پسورد : www.rahatdownload.com

دانلود دمو بازی PES 2012 منبع : راحت دانلود



           
یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ::
Amin AA77

دانلود

GTA San Andreas با حجم 64 کیلوبایت !

 

نکته : دوستان عزیز این بازی به صورت کامل میباشد و با برنامه KGB Archiver فشرده شده و شما برای باز کردن این بازی از فایل فشرده شده حتما باید اول برنامه KGB Archiver را نصب کنید برای دانلود این برنامه لینک زیر را کلیک کنید

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.